Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

επιλογές.


ήταν άδικο.
ακόμα είναι. δεν μου είπατε ποτέ πως είχα την επιλογή της δικής μου επιλογής.
αυτό που θυμάμαι να ακούω αμυδρά πριν κλείσουν τελείως τα μάτια μου ήταν οι λέξεις, "δεν είναι ποτέ δική σου επιλογή.".
και έτσι ξύπνησα. με την ιδέα αυτή.
με τις επιλογές μου κρυμμένες στη σκιά των δικών σας. και δεν ξαναβγήκαν.
και τώρα τι;
μου λες ότι έχω την επιλογή;
ότι πάντα την είχα;
αυτό είναι άδικο... το ξέρεις.
γιατί είναι πλέον αργά.
οι επιλογές μου είναι χτισμένες πάνω στις δικές σας.

3 σχόλια:

Y. K. είπε...

η συνειδητοποιηση ειναι ενα βημα για να γινουν οι επιλογες σου πιο ανεξαρτητες κι εσυ πιο ελευθερη.
ειναι τοσο δυσκολο.
μπορει μια ζωη να προσπαθεις κι ολο να χτυπας σε τοιχους και κλειστες πορτες.

negentropist είπε...

Kαλές διακοπές με ... αφορμή τις τυποποιημένες γιορτές. Πραγματικά εύχομαι ότι καλύτερο ...

Μerry Christmas, Baby

Σταύρος

:)

:)

Ανώνυμος είπε...

Hey there! This is my first visit to your blog!
We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the
same niche. Your blog provided us beneficial information to work on.
You have done a outstanding job!

Also visit my weblog: hatches