Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

Σου έχει τύχει να ξυπνάς και να βλέπεις γύρω σου ανθρώπους που δεν έχεις ξαναδεί ποτέ σου?

Σου έχει τύχει να βλέπεις πολυκατοικία να διπλώνει και να ακουμπά η ταράτσα στο πεζοδρόμιο?

Σου έχει τύχει να φρικάρεις και να μην βρίσκεις κάποιον που να εμπιστεύεσαι δίπλα σου?

Σου έχει τύχει να θες να γίνεις σκατά μόνο για τη πάρτη σου, χωρίς να έχεις κανέναν δίπλα σου, χωρίς να ακούς λόγια από κανέναν?

Σου έχει τύχει να νιώθεις ότι είσαι ικανός για τα πάντα, ότι δεν έχεις ανάγκη κανέναν και τίποτα?

Σου έχει τύχει να την παίρνεις τηλέφωνο χαράματα με το κεφάλι λιωμένο μόνο για να την ακούσεις και να μπορέσεις να κοιμηθείς?

Μπορείς να τα καταλάβεις όλα αυτά?
Μπορείς να τα δεχτείς όλα αυτά?

Τότε τι σκατά κάνεις εδώ? Τι θέλεις δίπλα μου?

11 σχόλια:

Αιολος είπε...

Ναι.
Ναι.
Ναι.
Ναι.
Ναι.
Ναι.
Ναι.

Ναι.Ναι.

?

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σε καταλαβαίνουμε, φρικιό. Βλέπεις η φρίκη δεν είναι ατομική, αλλά συλλογικά κληρονομείται και κληροδοτείται σε όλους μας.

Antoin... είπε...

Θέλω να ξεκουραστώ λίγο.

don's dark side-Δ.Ψ είπε...

κάνω αυτό που κάνεις...υποκρίνομαι, αναπνέοντας

Y. K. είπε...

ναι σε ολα. ναι.

χρονια καλα ε;

φιλια

sewed up.? είπε...

ναι...όμως μένω δίπλα σου.γιατί δεν έχω που αλλού να πάω πλέον...

Ανώνυμος είπε...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Gwgw είπε...

ΝΑΙ!

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) είπε...

Εκεί ήμουν...

...και ήταν πολλοί δίπλα μου...

sinnefo rain είπε...

Ναι...

Phoebus είπε...

-Κόκα δεν πήρες!
-Τον εθνικό star να σου χορεύει φλαμένγκο, δεν τον είδες!
-Τον κολλητό μου, εν ώρα μεσημεριανού, σίγουρα όχι!

Τι φταίει; Τι φταίει;

Ααααα! Νομίζω πως θυμάμαι τι φταίει, καλέ μου...

Κάτι έχει συγκρατήσει το "χιλιοτρύπιτο λαγίνι" της μνήμης μου...

Αντιδραστικά όμως το άφησε στην δικαιοδοσία της λήθης! Θα είχε τους λόγους του...