Πέμπτη 10 Μαΐου 2007

(προσωρινό) Φινάλε



Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως φτερουγίζουν στης γιορτής τον αέρα
με κάθε μου όνειρο, με κάθε μου ελπίδα
γεμίζουν χρώματα τη μαγική μου σφαίρα
Τ’ αλλοπαρμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως ξεμυτάν απ’ τ’ ουρανού τα λημέρια
γλιστρώντας πάνω σε μια αέρινη τσουλήθρα
έρχονται όλα να με βρουν εδώ πέρα
Κι όλοι το ξέρουν πως
απόψε θα ’χουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα ’ναι μια καλύτερη μέρα
απόψε θα ’χουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα ’ναι μια καλύτερη μέρα
απόψε θα ’χουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα ’ναι άλλη μια ..

Φιναλε-Τρυπες


σσσσσς......(μερικές φορές δε μπορείς να κάνεις αλλιώς..μόνο να "φεύγεις" μπορείς)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με τρομαξες με το "προσωρινο φιναλε" στην αρχη. Δεν πιστευω να περασε απο το μυαλο σου η ιδεα να το κλεισεις;

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που υπάρχουν τ'αγγελούδια...

φινάλε;

Y. K. είπε...

προσωρινα γιατρε..
θεμα αντοχης.
...
δεν κυλαει ομαλα η σκεψη και πολλα τα θλιμμενα που μιλω..